Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Achiziție Publică: Servicii de evaluare a bunurilor imobile ale Municipiului Slobozia

U.A.T. Municipiul Slobozia, cu sediul în Slobozia, str. Episcopiei, nr. 1, județul Ialomița, telefon +40 243 231401, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să atribuie contractul de achiziție publică având ca obiect ,,Servicii de evaluare a bunurilor imobile ale Municipiului Slobozia”.

1. Codul de clasificare CPV:

79419000-4 Servicii de consultanță în domeniul evaluării (Rev.2)

2. Obiectul achiziției: ,,Servicii de evaluare a bunurilor imobile ale Municipiului Slobozia”

3. Valoarea estimată: 30.000,00 lei fără TVA;

4. Modalitatea de atribuire a achiziției publice: Achiziție directă în baza art.7, alin (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, prin postarea unui anunț de publicitate pe site-ul www.municipiulslobozia.ro la secțiunea Informații de interes public / Achiziții publice/ Anunțuri achiziții publice, respectiv în SEAP la secțiunea Anunțuri publicitate;

5. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut;

6. Modul de finalizare a achiziției directe: încheierea unui contract de achiziție publică.

7. Durata de prestare a serviciilor: 12 luni de la semnarea contractului de achiziție publică, conform pct. 3.9 din Caietul de sarcini;

8. Prețul contractului: va fi exprimat în lei, fără T.V.A.;

9. Sursa de finanțare: buget local;

10. Data limită de solicitare a clarificărilor:14.07.2025;

11.Data limită pentru răspuns clarificări:15.07.2025;

12.Data limită pentru transmiterea ofertelor:17.07.2025, orele 16:30

13. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile;

14. Limba de redactare a ofertei: limba română;

15. Modul de transmitere a ofertelor:Documentația va fi transmisă în format electronic, la următoarea adresă: iulia.ercus@municipiulslobozia.ro

Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate.

Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin e-mail parola sau codul de acces pentru documentele transmise anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere.

Parola va fi transmisă în data de 17.07.2025 între orele 16:30-23:59. În vederea respectării tratamentului egal, în cazul în care parola/cheia de criptare nu este recepționată în perioada solicitată, oferta NU va fi luată în considerare.

În situația în care un ofertant nu transmite dreptul de acces/parola pentru oferta transmisă în perioada stabilită în anunțul de publicitate, oferta acestuia nu va putea fi accesată în termenul stabilit, prin urmare, în vederea respectării tratamentului egal, oferta acestuia va fi considerată neconformă.

În situația în care un ofertant decide să nu cripteze/protejeze documentele și transmite oferta fără criptare/protejare prin parolă, oferta acestuia va fi luată în considerare.

Modalități de criptare/parolare a documentelor transmise:

1. Arhivare ZIP/RAR: Puteți folosi o aplicație gratuită cum ar fi 7-Zip sau Winrar pentru a arhiva documentele și a seta o parolă pentru a le proteja.

2. Criptare: Puteți folosi o aplicație gratuită, cum ar fi Encrypto, pentru a cripta documentele înainte de a le transmite prin email.

16. Prezentarea ofertei: Oferta va fi transmisă pe e-mail, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei și va conține în mod obligatoriu:

certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă care să ateste că ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil;

– propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caiet de sarcini.

– propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A.  a serviciilor;

17.Desfășurarea achiziției:

Documentația proprie de achiziție (CS, formulare, contract-cadru) sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.municipiulslobozia.ro, la  secțiunea Informații de interes Public/Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice și din SEAP secțiunea Publicitate Anunțuri;18. Alte informații: Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 231 401, int. 270, persoana de contact: Ercuș Iulia-Elena, sau la adresa de e-mail: iulia.ercus@municipiulslobozia.ro.

DOCUMENTE:

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *