Achiziție Publică: Servicii elaborare documentații tehnice Modernizare Parc Ialomița – Infrastructura Verde-Albastră
U.A.T. Municipiul Slobozia, cu sediul în Slobozia, str. Episcopiei, nr. 1, județul Ialomița, telefon +40 243 231401, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să atribuie contractul de achiziție publică având ca obiect „Servicii de expertiză tehnică, elaborarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI), elaborarea proiectului tehnic (PT), verificarea tehnică a documentațiilor, elaborarea documentațiilor pentru obținerea avizelor și acordurilor, documentația pentru obținerea autorizației de construire (D.T.A.C.), documentația de organizare a execuției lucrărilor (D.T.O.E.), precum și asistență tehnică pe parcursul execuției lucrărilor, pentru obiectivul de investiții:
Modernizarea Parcului Ialomita din Municipiul Slobozia prin implementarea solutiilor de infrastructura verde-albastra-IVA”.
71319000-7 Servicii de expertiză (Rev. 2)
79314000-8 Studiu de fezabilitate (Rev. 2)
71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev. 2)
71356100-9 Servicii de control tehnic (Rev. 2)
71356200-0 Servicii de asistență tehnică (Rev. 2)
2. Obiectul achiziției: „Servicii de expertiză tehnică, elaborarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI), elaborarea proiectului tehnic (PT), verificarea tehnică a documentațiilor, elaborarea documentațiilor pentru obținerea avizelor și acordurilor, documentația pentru obținerea autorizației de construire (D.T.A.C.), documentația de organizare a execuției lucrărilor (D.T.O.E.), precum și asistență tehnică pe parcursul execuției lucrărilor, pentru obiectivul de investiții: Modernizarea Parcului Ialomita din Municipiul Slobozia prin implementarea solutiilor de infrastructura verde-albastra-IVA”;
3. Valoarea estimată: 135.000,00 lei fără TVA;
4. Modalitatea de atribuire a achiziției publice: Achiziție directă în baza art.7, alin (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, prin postarea unui anunț de publicitate pe site-ul www.municipiulslobozia.ro la secțiunea Informații de interes public / Achiziții publice/ Anunțuri achiziții publice, respectiv în SEAP la secțiunea Anunțuri publicitate;
5. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut;
6. Modul de finalizare a achiziției directe: încheierea unui contract de achiziție publică.
7. Durata de prestare a serviciilor:
În conformitate cu prevederile pct. 4.2 din Caietul de sarcini, serviciile vor fi realizate în două etape, după cum urmează:
Etapa I: 30 de zile calendaristice de la primirea ordinului de începere pentru prestarea serviciilor de expertiză tehnică, elaborarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI), elaborarea proiectului tehnic (PT), verificarea tehnică a documentațiilor, elaborarea documentațiilor pentru obținerea avizelor și acordurilor, documentația pentru obținerea autorizației de construire (D.T.A.C.), documentația de organizare a execuției lucrărilor (D.T.O.E.),
Etapa II: Asigurarea asistenței tehnice pe parcursul execuției lucrărilor, în funcție de durata acestora, începând de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor și până la semnarea procesului-verbal de terminare a lucrărilor,
8. Prețul contractului: va fi exprimat în lei, fără T.V.A.;
9. Sursa de finanțare: buget local;
10. Data limită de solicitare a clarificărilor:03.09.2025;
11.Data limită pentru răspuns clarificări:04.09.2025;
12.Data limită pentru transmiterea ofertelor:08.09.2025, orele 14:00
13. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile;
14. Limba de redactare a ofertei: limba română;
15. Modul de transmitere a ofertelor:Documentația va fi transmisă în format electronic, la următoarea adresă: iulia.ercus@municipiulslobozia.ro
Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate.
Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin e-mail parola sau codul de acces pentru documentele transmise anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere.
Parola va fi transmisă în data de 08.09.2025 între orele 14:00-15:00. În vederea respectării tratamentului egal, în cazul în care parola/cheia de criptare nu este recepționată în perioada solicitată, oferta NU va fi luată în considerare.
În situația în care un ofertant nu transmite dreptul de acces/parola pentru oferta transmisă în perioada stabilită în anunțul de publicitate, oferta acestuia nu va putea fi accesată în termenul stabilit, prin urmare, în vederea respectării tratamentului egal, oferta acestuia va fi considerată neconformă.
În situația în care un ofertant decide să nu cripteze/protejeze documentele și transmite oferta fără criptare/protejare prin parolă, oferta acestuia va fi luată în considerare.
Modalități de criptare/parolare a documentelor transmise:
1. Arhivare ZIP/RAR: Puteți folosi o aplicație gratuită cum ar fi 7-Zip sau Winrar pentru a arhiva documentele și a seta o parolă pentru a le proteja.
2. Criptare: Puteți folosi o aplicație gratuită, cum ar fi Encrypto, pentru a cripta documentele înainte de a le transmite prin email.
16. Prezentarea ofertei: Oferta va fi transmisă pe e-mail, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei și va conține în mod obligatoriu:
– certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă care să ateste că ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil;
– propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caiet de sarcini.
– pentru demonstrarea conformității cu cerințele caietului de sarcini și a capacității de a implementa serviciile, ofertanții vor transmite următoarele documente:
- numele și CV-urile experților-cheie, precum și orice alt personal de specialitate necesar implementării serviciilor;
- dovada experienței similare pentru fiecare expert-cheie (CV, descrierea proiectului, documente de recepție sau certificate de atestare a participării)
- dovada accesului la personalul declarat (extras REVISAL sau declarație de disponibilitate);
- diplome, atestate, autorizații sau certificate valabile la data depunerii ofertei, emise de instituții recunoscute;
- pentru specialiști străini: certificate echivalente și dovada demersurilor pentru recunoaștere în România;
- declarație pe propria răspundere privind respectarea obligațiilor în domeniul mediului, social și al relațiilor de muncă, conform legislației naționale, UE și tratatelor internaționale aplicabile;
- declarație privind respectarea cerințelor Caietului de Sarcini.
– propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A. a serviciilor, însoțit de centralizatorul de prețuri;
Neprezentarea propunerii tehnice și financiare duce la descalificarea ofertantului.
Modalitatea de departajare a ofertelor egale: Clasamentul ofertelor se stabilește prin ordonare crescătoare a prețurilor, oferta câștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cu prețul cel mai scăzut.
În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă solicită ofertanților o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului cărui noua propunere financiară are prețul cel mai scăzut.
17. Desfășurarea achiziției:
Documentația proprie de achiziție (CS, formulare, Ghidul Solicitantului, C.U., contract-cadru) sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.municipiulslobozia.ro, la secțiunea Informații de interes Public/Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice și din SEAP secțiunea Publicitate Anunțuri;18. Alte informații: Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 231 401, int. 270, persoana de contact: Ercuș Iulia-Elena, sau la adresa de e-mail: iulia.ercus@municipiulslobozia.ro.
0 Comments