Mentenanță Sistem Informatic – Parcări de Reședință (12 Ianuarie 2022)
Întrucât o mare parte din contractele aferente închirierii locurilor de parcare de reședință au fost încheiate până la data de 1 Ianuarie 2022, se impune actualizarea sistemului informatic astfel încât acesta să reflecte toate modificările aferente din această perioadă, precum noile atribuiri sau reînnoirile contractelor de închiriere existente.
Pentru a ne asigura că toate datele afișate în cadrul platformei sunt valide, trebuie să ne asigurăm că informațiile sunt de actualitate, indiferent de modalitatea aleasă pentru a participa la liciție sau pentru a reînnoi contractul de închiriere existent (Prin intermediul aplicației online, prin depunerea documentelor necesare la sediul instituției sau transmiterea acestora prin E-mail).
Aceste actualizări necesită oprirea sistemului informatic pentru aproximativ 24 de ore, începând cu data de 12 Ianuarie 2022, orele 00:00.
Estimăm că întregul sistem electronic va redeveni funcțional începând cu orele 20:00, astăzi, 12 Ianuarie 2022.
Vă mulțumim pentru înțelegere, ne cerem scuze pentru discomfortul creat și vă asigărm de bunele noastre intenții în vederea asigurării unui sistem electronic eficient, funcțional și valid.
0 Comments