Achiziție publică: Servicii de elaborare SF și documentații tehnice pentru obiectivul „Dezvoltarea de noi capacități de stocare a energiei electrice produsă din surse regenerabile”
U.A.T. Municipiul Slobozia, cu sediul în Slobozia, str. Episcopiei, nr. 1, județul Ialomița, telefon +40 243 231401, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să atribuie contractul de achiziție publică având ca obiect Servicii de elaborare a Studiului de Fezabilitate și a documentațiilor tehnice (avize și acorduri) pentru obiectivul de investiții „Dezvoltarea de noi capacități de stocare a energiei electrice produsă din surse regenerabile”.
CPV : 79314000-8 Studiu de fezabilitate (Rev. 2)
2. Obiectul achiziției: Servicii de elaborare a Studiului de Fezabilitate și a documentațiilor tehnice (avize și acorduri) pentru obiectivul de investiții „Dezvoltarea de noi capacități de stocare a energiei electrice produse din surse regenerabile”;
3. Valoarea estimată: 60.000,00 lei fără TVA;
4. Modalitatea de atribuire a achiziției publice: Achiziție directă în baza art.7, alin (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, prin postarea unui anunț de publicitate pe site-ul www.municipiulslobozia.ro la secțiunea Informații de interes public/ Achiziții publice/ Anunțuri achiziții publice, respectiv în SEAP la secțiunea Anunțuri publicitate;
5. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut;
6. Modul de finalizare a achiziției directe: încheierea unui contract de achiziție publică.
7. Durata de prestare a serviciilor:
Durata contractului: de la semnarea contractului și până la îndeplinirea tuturor obligațiilor ce decurg din acesta.
Termenul de prestare servicii: 30 zile de la emiterea ordinului de prestare a serviciilor.
După finalizarea documentațiilor tehnice, acestea vor fi predate de către prestator, conform cerințelor din caietul de sarcini, pe bază de Proces-verbal de predare-primire, în termenul stabilit prin contract.
Recepția cantitativă și calitativă se face la sediul beneficiarului, în termen de 5 zile lucrătoare, unde, după verificarea documentațiilor predate, se va încheia un proces verbal de recepție.
8. Prețul contractului: va fi exprimat în lei, fără T.V.A.;
9. Sursa de finanțare: buget local;
10. Data limită de solicitare a clarificărilor: 16.10.2025;
11.Data limită pentru răspuns clarificări: 17.10.2025;
12.Data limită pentru transmiterea ofertelor: 21.10.2025, ora 14:00;
13. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile;
14. Limba de redactare a ofertei: limba română;
15. Modul de transmitere a ofertelor: Documentația va fi transmisă în format electronic, la următoarea adresă: daniela.munteanu@municipiulslobozia.ro .
Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate.
Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin e-mail parola sau codul de acces pentru documentele transmise anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere.
Parola va fi transmisă în data de 21.10.2025 între orele 14:00-16:30. În vederea respectării tratamentului egal, în cazul în care parola/cheia de criptare nu este recepționată în perioada solicitată, oferta NU va fi luată în considerare.
În situația în care un ofertant nu transmite dreptul de acces/parola pentru oferta transmisă în perioada stabilită în anunțul de publicitate, oferta acestuia nu va putea fi accesată în termenul stabilit, prin urmare, în vederea respectării tratamentului egal, oferta acestuia va fi considerată neconformă.
În situația în care un ofertant decide să nu cripteze/protejeze documentele și transmite oferta fără criptare/protejare prin parolă, oferta acestuia va fi luată în considerare.
Modalități de criptare/parolare a documentelor transmise:
1. Arhivare ZIP/RAR: Puteți folosi o aplicație gratuită cum ar fi 7-Zip sau Winrar pentru a arhiva documentele și a seta o parolă pentru a le proteja.
2. Criptare: Puteți folosi o aplicație gratuită, cum ar fi Encrypto, pentru a cripta documentele înainte de a le transmite prin email.
16. Prezentarea ofertei: Oferta va fi transmisă pe e-mail, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei și va conține în mod obligatoriu:
– certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă care să ateste că ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil;
– propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caietul de sarcini.
– pentru demonstrarea conformității cu cerințele caietului de sarcini și a capacității de a implementa serviciile, ofertanții vor transmite următoarele documente:
- dovada autorizării A.N.R.E. pentru expertul-cheie, emisă conform legislației în vigoare, valabilă la data depunerii ofertei;
- dovada accesului la personalul declarat (extras REVISAL sau declarație de disponibilitate);
- declarație pe propria răspundere privind respectarea obligațiilor în domeniul mediului, social și al relațiilor de muncă, conform legislației naționale, UE și tratatelor internaționale aplicabile;
– propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A. a serviciilor.
Neprezentarea propunerii tehnice și financiare duce la descalificarea ofertantului.
Modalitatea de departajare a ofertelor egale: clasamentul ofertelor se stabilește prin ordonare crescătoare a prețurilor, oferta câștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cu prețul cel mai scăzut.
În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă solicită ofertanților o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai scăzut.
17. Desfășurarea achiziției:
Documentația proprie de achiziție (CS, formulare, Notă conceptuală, Temă de proiectare, C.U., contract-cadru) sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.municipiulslobozia.ro, la secțiunea Informații de interes Public/Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice și din SEAP secțiunea Publicitate Anunțuri;
18. Alte informații: Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 231 401, int. 270, persoana de contact: Munteanu Daniela-Alexandra, sau la adresa de e-mail: daniela.munteanu@municipiulslobozia.ro .
Documente atașate:
0 Comments