Skip to content Skip to left sidebar Skip to footer

Achiziție Publică: Servicii Proiectare

ANUNȚ DE PUBLICITATE

U.A.T. Municipiul Slobozia, cu sediul în Slobozia, str. Episcopiei, nr. 1, județul Ialomița, telefon +40 243 231401, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să atribuie contractul de achiziție publică având ca obiect Servicii de proiectare pentru elaborare proiect tehnic – rest de executat, asistență tehnică din partea proiectantului, verificarea tehnică a documentației elaborate pentru obiectivul de investiții „Extindere sistem de canalizare menajeră și pluvială în cartierele: Gării, Dimitrie Cantemir, Nordului, Viitor, Platforma Industrială Vest, Municipiul Slobozia”.

1.Codul de clasificare CPV:

CPV:  71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev. 2);

71356200-0 Servicii de asistență tehnică (Rev. 2);

71356100-9 Servicii de control tehnic (Rev. 2);

2. Obiectul achiziției:Servicii de proiectare pentru elaborare proiect tehnic – rest de executat, asistență tehnică din partea proiectantului, verificarea tehnică a documentației elaborate pentru obiectivul de investiții „Extindere sistem de canalizare menajeră și pluvială în cartierele: Gării, Dimitrie Cantemir, Nordului, Viitor, Platforma Industrială Vest, Municipiul Slobozia”;

3. Valoarea estimată: 50.000,00 lei fără TVA;

4. Modalitatea de atribuire a achiziției publice: Achiziție directă în baza art.7, alin (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, prin postarea unui anunț de publicitate pe site-ul www.municipiulslobozia.ro la secțiunea Informații de interes public/ Achiziții publice/ Anunțuri achiziții publice, respectiv în SEAP la secțiunea Anunțuri publicitate;

5. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut;

6. Modul de finalizare a achiziției directe: încheierea unui contract de achiziție publică de servicii.

7. Durata de prestare a serviciilor: conform prevederilor Caietului de sarcini și proiectului de contract: Prestarea serviciilor se va realiza etapizat, astfel:

Etapa I: 90 de zile calendaristice de la data menționată în ordinul de începere emis de achizitor, pentru elaborarea proiectului tehnic (P.T. + D.D.E. – rest de executat) și verificare tehnică a acestuia de către verificatori de proiecte atestați;

Etapa II: asistența tehnică din partea proiectantului și serviciile de verificare tehnică a proiectului prin verificatori de proiecte atestați se vor presta de la data menționată în ordinul de începere emis de achizitor și până la semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor ce vor face obiectul contractului de lucrări, atribuit în baza proiectului tehnic elaborat.

8. Prețul contractului: va fi exprimat în lei, fără T.V.A.;

9. Sursa de finanțare: buget local;

10. Data limită de solicitare a clarificărilor: 18.12.2025;

11.Data limită pentru răspuns clarificări: 19.12.2025;

12.Data limită pentru transmiterea ofertelor: 23.12.2025, ora 14:00.

13. Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile;

14. Limba de redactare a ofertei: limba română;

15.Modul de transmitere a ofertelor:Documentația va fi transmisă în format electronic, la următoarea adresă: iulia.ercus@municipiulslobozia.ro.

Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate.

Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin e-mail parola sau codul de acces pentru documentele transmise anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere.

Parola va fi transmisă în data de 23.12.2025, între orele 14:00-16:30.În vederea respectării tratamentului egal, în cazul în care parola/cheia de criptare nu este recepționată în perioada solicitată, oferta NU va fi luată în considerare.

În situația în care un ofertant nu transmite dreptul de acces/parola pentru oferta transmisă înperioada stabilită în anunțul de publicitate, oferta acestuia nu va putea fi accesată în termenul stabilit, prin urmare, în vederea respectării tratamentului egal, oferta acestuia va fi considerată neconformă.În situația în care un ofertant decide să nu cripteze/protejeze documentele și transmite oferta fărăcripare/protejare prin parolă, oferta acestuia va fi luată în considerare.

Modalități de criptare/parolare a documentelor transmise:

1. Arhivare ZIP/RAR: Puteți folosi o aplicație gratuită cum ar fi 7-Zip sau Winrar pentru a arhiva documentele și a seta o parolă pentru a le proteja.

2. Criptare: Puteți folosi o aplicație gratuită, cum ar fi Encrypto, pentru a cripta documentele înainte de a le transmite prin email.

16. Prezentarea ofertei:

Oferta va fi transmisă pe e-mail, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei și va conține în mod obligatoriu:

certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă. Operatorii economici care depun ofertă trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii sale, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.  In situația în care vor fi executate părți din contract de către subcontractanți, dovada înregistrării și corespondența activităților principale/secundare din cadrul acestuia cu obiectul achiziției se va prezenta obligatoriu și de către subcontractanți, pentru partea din contract pe care o vor realiza;

Pentru activitățile din contract pentru care legislația în vigoare impune deținerea de autorizări/atestări, ofertantul / subcontractantul trebuie să facă dovada deținerii acesteia /acestora. Astfel, în cazul în care operatorul economic ofertant nu deține autorizațiile/atestări necesare pentru anumite părți din serviciile solicitate, execuția efectivă a acestor părți trebuie asigurată de operatori economici sau persoane fizice autorizate în mod specific.

propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caietul de sarcini.

– pentru demonstrarea conformității cu cerințele caietului de sarcini și a capacității de a implementa serviciile, ofertanții vor transmite următoarele documente:

A. pentru experții nominalizați în echipa propusă pentru prestarea serviciilor:

  • declarații de independență din care să rezulte că experții nominalizați nu se află în situații de conflict de interese în legătură cu atribuțiile ce le revin;
  • documente din care să rezulte accesul la personalul de specialitate declarat (extras REVISAL sau declarație de disponibilitate);
  • atestate/autorizații/certificate/diplome necesare conform prevederilor legale în vigoare, valabile la data prezentării, eliberate de instituțiile recunoscute de Statul Român sau echivalent pentru cetățenii din alte țări;

B. alte documente:

  • declarație pe propria răspundere privind respectarea obligațiilor în domeniul mediului, social și al relațiilor de muncăstabilite prin legislația adoptată la nivelul Uniunii Europene, legislația națională, prin acorduri colective sau prin tratatele, convențiile și acordurile internaționale în aceste domenii;
  • declarație privind acceptarea condițiilor contractuale;
  • formularele completate puse la dispoziție de autoritatea contractantă;
  • grafic fizic și valoric de prestare a serviciilor de proiectare;

propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A. a serviciilor. însoțită de centralizatorul de prețuri.

Neprezentarea propunerii tehnice și/sau financiare duce la descalificarea ofertantului.

Modalitatea de departajare a ofertelor egale: clasamentul ofertelor se stabilește prin ordonare crescătoare a prețurilor, oferta câștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cu prețul cel mai scăzut. În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă solicită ofertanților o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai scăzut.

17.Desfășurarea achiziției:

Documentația proprie de achiziție (CS, formulare, contract-cadru, expertiză tehnică) sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.municipiulslobozia.ro, la secțiunea Informații de interes Public/Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice și din SEAP secțiunea Publicitate Anunțuri;

18. Alte informații:

Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 231 401, int. 270, persoana de contact: Ercuș Iulia-Elena, sau la adresa de e-mail:iulia.ercus@municipiulslobozia.ro.

DOCUMENTE:

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *