Achiziție Publică: Servicii elaborare documentații tehnice Modernizare Parc Est – Infrastructura Verde-Albastră
Municipiul Slobozia, cu sediul în Slobozia, str. Episcopiei, nr. 1, județul Ialomița, telefon +40 243231401, fax +40 243 212419, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, intenționează să atribuie contractul de achiziție publică de servicii având ca obiect Servicii de expertiză tehnică, elaborarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI), elaborarea proiectului tehnic (PT), verificarea tehnică a documentațiilor, elaborarea documentațiilor pentru obținerea avizelor și acordurilor, documentația pentru obținerea autorizației de construire (D.T.A.C.), documentația de organizare a execuției lucrărilor (D.T.O.E.), precum și asistență tehnică pe parcursul execuției lucrărilor pentru obiectivul de investiții: Modernizarea Parcului de Est din Municipiul Slobozia prin implementarea soluțiilor de infrastructură verde-albastră-IVA și vă invită să ne transmiteți oferta dvs. pentru serviciile menționate anterior.
- Codul de clasificare (CPV):
71319000-7 Servicii de expertiză (Rev. 2)
79314000-8 Studiu de fezabilitate (Rev. 2)
71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev. 2)
71356100-9 Servicii de control tehnic (Rev. 2)
71356200-0 Servicii de asistență tehnică (Rev. 2)
- Obiectul contractului: Servicii de expertiză tehnică, elaborarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI), elaborarea proiectului tehnic (PT), verificarea tehnică a documentațiilor, elaborarea documentațiilor pentru obținerea avizelor și acordurilor, documentația pentru obținerea autorizației de construire (D.T.A.C.), documentația de organizare a execuției lucrărilor (D.T.O.E.), precum și asistență tehnică pe parcursul execuției lucrărilor pentru obiectivul de investiții: Modernizarea Parcului de Est din Municipiul Slobozia prin implementarea soluțiilor de infrastructură verde-albastră-IVA
- Modalitatea de atribuire a contractului de achiziție publică: Achiziție publică în baza prevederilor art. 7 alin. (5), alin. (7) lit c) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Modul de finalizare a achiziției directe: încheierea unui contract de achiziție publică de prestări servicii;
- Valoarea estimată: 135.000,00 lei, fără TVA;
- Sursa de finanțare: Buget Local;
- Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut;
- Data limită de solicitare a clarificărilor: 03.09.2025;
- Data limită de răspuns solicitare clarificări: 04.09.2025;
- Data limită pentru depunerea ofertelor: 08.09.2025, ora 14:00;
- Data limită pentru transmiterea dreptului de acces/parola: 08.09.2025, până la ora 15:00
- Perioada de valabilitate a ofertelor: 30 zile;
- Limba de redactare a ofertei: limba română;
- Durata contractului: În conformitate cu prevederile pct. 4.2 din Caietul de sarcini, serviciile vor fi realizate în două etape, după cum urmează:
Etapa I: 30 de zile calendaristice de la primirea ordinului de începere pentru prestarea serviciilor de expertiză tehnică, elaborarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI), elaborarea proiectului tehnic (PT), verificarea tehnică a documentațiilor, elaborarea documentațiilor pentru obținerea avizelor și acordurilor, documentația pentru obținerea autorizației de construire (D.T.A.C.), documentația de organizare a execuției lucrărilor (D.T.O.E.),
Etapa II: Asigurarea asistenței tehnice pe parcursul execuției lucrărilor, în funcție de durata acestora, începând de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor și până la semnarea procesului-verbal de terminare a lucrărilor.
- Modul de transmitere al ofertelor: în format electronic (prin e-mail) având menționat la subiect, denumirea achiziției ce face obiectul ofertei.
- Prezentarea ofertei: Oferta va fi transmisă numai în format electronic (prin e-mail), până la data de 08.09.2025, ora 14:00, la următoarea adresă: marian.trifan@municipiulslobozia.ro.
Pentru a păstra confidențialitatea documentelor și deschiderea acestora numai după expirarea termenului limită de transmitere a ofertelor, vă rugăm să criptați/protejați documentele, astfel încât acestea să nu poată fi accesate înainte de expirarea termenului limită de transmitere a ofertelor.
Ulterior expirării termenului de transmitere a ofertelor, aveți obligația de a transmite, la aceeași adresă de e-mail, parola/cheia de criptare pentru accesarea acestora, până la data 08.09.2025, orele 15:00.
În situația în care un ofertant nu transmite dreptul de acces/parola pentru oferta transmisă în perioada stabilită în anunțul de publicitate, oferta acestuia nu va putea fi accesată în termenul stabilit, prin urmare, în vederea respectării tratamentului egal, oferta acestuia va fi considerată neconformă.
În situația în care un ofertant decide să nu cripteze/protejeze documentele și transmite oferta fără criptare/protejare prin parolă, oferta acestuia va fi luată în considerare.
Modalități exemplificative de protejare a documentelor transmise: Arhivare ZIP/RAR: potențialii ofertanți pot folosi o aplicație gratuită cum ar fi 7-Zip sau Winrar pentru a arhiva documentele și a seta o parolă, sau pot folosi orice altă modalitate de protejare, astfel încât să se asigure confidențialitatea acestora până la expirarea perioadei de transmitere a ofertelor.
Oferta va conține următoarele documente:
- Certificat constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului, din care să rezulte obiectul de activitate sau, în cazul ofertanților străini, documente echivalente care dovedesc forma de înregistrare/atestare ori apartenența din punct de vedere profesional, conform legislației țării de rezidență a operatorului economic; Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator. Informațiile cuprinse în certificat/documentul echivalent vor fi reale și valabile la momentul prezentării acestuia;
- Propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caiet de sarcini și să cuprindă următoarele:
- Formular propunere tehnică;
- Documentele experților propuși pentru îndeplinirea contractului, conform Caietului de sarcini; Pentru demonstrarea conformității cu cerințele caietului de sarcini și a capacității de a implementa serviciile, ofertanții vor transmite următoarele documente:
- numele și CV-urile experților-cheie, precum și orice alt personal de specialitate necesar implementării serviciilor;
- dovada experienței similare pentru fiecare expert-cheie (CV, descrierea proiectului, documente de recepție sau certificate de atestare a participării)
- dovada accesului la personalul declarat (extras REVISAL sau declarație de disponibilitate);
- diplome, atestate, autorizații sau certificate valabile la data depunerii ofertei, emise de instituții recunoscute; pentru specialiști străini: certificate echivalente și dovada demersurilor pentru recunoaștere în România;
- Declarație pe propria răspundere privind respectarea obligațiilor în domeniul mediului, social și al relațiilor de muncă, conform legislației naționale, UE și tratatelor internaționale aplicabile;
- Declarație privind respectarea cerințelor Caietului de Sarcini
Ofertanții vor prezenta toate documentele care să dovedească îndeplinirea cerințelor din caietul de sarcini
- Propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A. a serviciilor prestate, și Formular de ofertă, însoțit de centralizatorul de prețuri;
Neprezentarea propunerii tehnice și financiare duce la descalificarea ofertantului.
Modalitatea de departajare a ofertelor egale: Clasamentul ofertelor se stabilește prin ordonare crescătoare a prețurilor, oferta câștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cu prețul cel mai scăzut.
În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, autoritatea contractantă solicită ofertanților o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului cărui noua propunere financiară are prețul cel mai scăzut.
- Desfășurarea achiziției: Anunțul de participare la achiziția directă este publicată în SEAP, secțiunea Publicitate Anunțuri, precum și pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.municipiulslobozia.ro, la secțiunea Informații de interes Public / Achiziții Publice/ Anunțuri Achiziții Publice.
- Caietul de sarcini, CU, Ghidul Solicitantului, draftul de contract și formularele necesare depunerii ofertelor pot fi descărcate de la adresa www.municipiulslobozia.ro, la secțiunea Informații de interes Public/Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice.
- Alte informații: Prezentului anunț atașăm Caietul de sarcini nr. 82279/29.08.2025 și formularele necesare depunerii ofertelor.
- Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 231 401, int. 270, persoana de contact: Trifan Marian Andrei, sau pe adresa de e-mail; marian.trifan@municipiulslobozia.ro.