Servicii de elaborare a studiilor de teren: Studiu Topografic, Studiu Geotehnic, a Documentației pentru obținerea avizelor/acordurilor și a Studiului de Fezabilitate, pentru obiectivul de investiție: “EXTINDERE RETELE DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE CARTIER BORA”
Municipiul Slobozia, cu sediul în Slobozia, str. Episcopiei, nr. 1, județul Ialomița, telefon +40 243231401, fax +40 243 212419, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, intenționează să atribuie contractul de achiziție publică de servicii având ca obiect Servicii de elaborare a studiilor de teren: Studiu Topografic, Studiu Geotehnic, a Documentației pentru obținerea avizelor/acordurilor și a Studiului de Fezabilitate, pentru obiectivul de investiție: “EXTINDERE RETELE DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE CARTIER BORA” și vă invită să ne transmiteți oferta dvs. pentru serviciile menționate anterior.
- Codul de clasificare:
CPV: 71241000-9 Studii de fezabilitate, servicii de consultanţă, analize (Rev.2)
71332000-4 Servicii de inginerie geotehnica(Rev.2)
71351810-4 Servicii de topografie (Rev.2)
- Obiectul contractului: Servicii de elaborare a studiilor de teren: Studiu Topografic, Studiu Geotehnic, a Documentației pentru obținerea avizelor/acordurilor și a Studiului de Fezabilitate, pentru obiectivul de investiție: “EXTINDERE RETELE DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE CARTIER BORA”;
- Cantitatea: conform caietului de sarcini;
- Modalitatea de atribuire a contractului de achiziție publică: Achiziție publică în baza prevederilor art. 7 alin. (5), art. 9 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Modul de finalizare a achiziției directe: încheierea unui contract de achiziție publică de prestări servicii;
- Valoarea estimată: 14.700,00 lei, fără TVA;
- Prețul este exprimat în lei, fără TVA. Nu se acceptă actualizarea prețului contractului;
- Sursa de finanțare: Bugetul local;
- Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut;
- Data limită de solicitare a clarificărilor: 09.12.2022;
- Data limită de răspuns solicitare clarificări: 12.12.2022;
- Data limită pentru depunerea ofertelor: 13.12.2022, ora 13:00;
- Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile;
- Limba de redactare a ofertei: limba română;
- Durata de prestare a serviciilor:De la emiterea ordinului de începere a serviciilor de proiectare până la recepția finală a documentației:
Etapa I – în 60 de zile calendaristice de la primirea ordinului de începere a serviciilor pentru elaborarea studiilor: Studiu Topografic, Studiu Geotehnic si a Documentației pentru obținerea avizelor/acordurilor;
Etapa II – în de 30 zile calendaristice de la primirea ordinului de începere a serviciilor pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate.
- Modul de transmitere al ofertelor: Primăria Municipiului Slobozia, str. Episcopiei nr. 1, parter, Biroul Unic – Relații cu Publicul;
- Prezentarea ofertei:
Oferta se va alcătui într-un exemplar și va fi prezentată în plic închis, însoțit de Formular nr. 1- Scrisoare de înaintare (atașat în afara plicului), completat, în original, și va conține:
Certificat constatator emis de Oficiul Național al Registrului Comerțului/ Certificat de înregistrare, din care să rezulte obiectul de activitate sau, în cazul ofertanților străini, documente echivalente care dovedesc forma de înregistrare/atestare ori apartenența din punct de vedere profesional, conform legislației țării de rezidență a operatorului economic. Obiectul contractului trebuie să aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator. Informațiile cuprinse în certificat/documentul echivalent vor fireale și valabile la momentul prezentării acestuia.
Oferta elaborată în baza caietului de sarcini;
- Propunerea tehnică (activitățile ce vor fi realizate în cadrul contractului de prestări servicii și planul de lucru, fără a se limita la acestea);
- Propunerea echipei de proiect din care să reiasă desemnarea persoanelor responsabile cu implementarea contractului, atribuțiile acestora, declarații de disponibilitate pentru echipa de proiect și specialisți atestați pe domeniile/subdomeniile și specialitățile aferente domeniului din care face parte obiectivul de investiții.
- Propunerea financiară. Formular nr. 2 – Formular de ofertă – se va completa și se va prezenta în original, însoțit de Centralizator de prețuri – Ofertă valorică.
- Desfășurarea achiziției: Anunțul de participare la achiziția directă este publicată în SEAP, secțiunea Publicitate Anunțuri, precum și pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.municipiulslobozia.ro, la secțiunea Informații de interes Public / Achiziții Publice/ Anunțuri achiziții publice.
- Caietul de sarcini, (Anexa nr. 2 la H.C.L. Slobozia nr. 110/31.03.2022), draftul de contract și formularele necesare depunerii ofertelor pot fi descărcate de la adresawww.municipiulslobozia.ro, la secțiunea Informații de interes Public/ Achiziții Publice.
Operatorii economici interesați vor transmite ofertele la adresa Primăriei Municipiului Slobozia, strada Episcopiei nr.1, cod poștal 920023, Slobozia, JudețulIalomița.
- Alte informații: Prezentului anunț atașăm Caietul de sarcini nr. 103640/19.10.2022, (Anexa nr. 2 la H.C.L. Slobozia nr. 110/31.03.2022), contractul cadru și formularele necesare depunerii ofertelor.
- Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 231 401, int.270, persoana de contact: Trifan Marian Andrei, sau pe adresa de e-mail; marian.trifan@municipiulslobozia.ro.
DOCUMENTE ATAȘATE:
0 Comments