Achiziție Publică: Studii de teren
Municipiul Slobozia, cu sediul în Slobozia, str. Episcopiei, nr. 1, județul Ialomița, telefon +40243/231.401, fax +40243/212.419, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze direct, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/ 2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, servicii având ca obiect „Studii de teren (Studiu topografic, Studiu geotehnic), Expertiză tehnică a construcțiilor existente, Elaborare concept general de amenajare peisagistică, Documentații pentru obținerea avizelor/ acordurilor pentru etapa (D.A.L.I.)., Documentația de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (D.A.L.I.) pentru obiectivul de investiții – Modernizare Ștrand Municipal, strada Răzoare, Municipiul Slobozia, Județul Ialomița”, și vă invită să transmiteți oferta dvs. pentru serviciile solicitate.
- Codul de clasificare:
CPV: 71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev.2);
71319000-7 Servicii de expertiză;
79311100-8 – Servicii de elaborare de studii
71421000-5 Servicii de amenajare peisagistică
- Obiectul contractului:Servicii de elaborare “Studii de teren (Studiu topografic, Studiu geotehnic), Expertiză tehnică a construcțiilor existente, Elaborare concept general de amenajare pesagistică, Documentații pentru obținerea avizelor/ acordurilor pentru etapa (D.A.L.I.)., Documentația de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (D.A.L.I.) pentru obiectivul de investiții – Modernizare Ștrand Municipal, strada Răzoare, Municipiul Slobozia, Județul Ialomița”;
3.Modalitatea de atribuire a contractului de achiziție publică: Achiziție directă;
4. Modul de finalizare a achiziției directe: încheierea unui contract de achiziție publică;
5. Valoarea estimată: 75.000,00 lei, fără T.V.A.;
6. Prețul este exprimat în lei, fără T.V.A.;
7. Sursa de finanțare: Bugetul local.
8. Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut;
- Data limită de solicitare a clarificărilor: 26.11.2021;
- Data limită de răspuns solicitare clarificări: 02.12.2021;
- Data limită pentru depunerea ofertelor: 06.12.2021, orele 16:00;
- Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile;
- Limba de redactare a ofertei: limba română;
- Durata de prestare a serviciilor:
Durata contractului va fi de la emiterea ordinelor de începere a tuturor serviciilor de proiectare faza D.A.L.I., până la recepția finală a documentației.
Contractul se desfășoară în 2 etape, în funcție de durata contractului de execuție a lucrărilor, iar termenele de execuție efectivă pentru realizarea fiecărei etape a contractului, vor fi:
Etapa I: maxim 30 de zile calendaristice pentru elaborare Studii (studiu topografic, studiu geotehnic, expertiză tehnică) și elaborare concept general de amenajare peisagistică, de la data semnării contractului.
Etapa II: maxim 30 de zile:
– Elaborare documentații pentru obținerea avizelor/ acordurilor, pentru etapa (D.A.L.I.);
– Elaborarea Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenție (D.A.L.I.) pentru obiectivul de investiții “Modernizare Ștrand Municipal, strada Răzoare, Municipiul Slobozia, Județul Ialomița”
- Modul de transmitere a ofertelor: Primăria Municipiului Slobozia, str. Episcopiei nr. 1, parter, Birou Unic – Relații cu Publicul;
16. Prezentarea ofertei: Oferta se va alcătui într-un exemplar și va fi prezentată în plic închis, însoțit de Formular nr. 1 – Scrisoare de înaintare (atașat în afara plicului), completat, în original, și va conține toate documentele solicitate de Autoritatea Contractantă prin Instrucțiunile către ofertanți.
17. Desfășurarea achiziției: Invitația de participare la achiziția directă este publicată în SEAP / Inițieri de proceduri de achiziție – secțiunea Publicitate/ Anunțuri, precum și pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.municipiulslobozia.ro, secțiunea Informații de interes public/ Achiziții Publice/ Anunțuri achiziții publice;
18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm:
– Caietul de Sarcini,
– Instrucțiuni către ofertanți;
– Formulare;
– Contract-cadru.
Acestea pot fi descărcate de la adresa www.municipiulslobozia.ro, secțiunea Informații de interes public/ Achiziții Publice/ Anunțuri achiziții publice.19. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 231 401, int 211, persoana de contact: Jianu Alina – Elena, sau pe adresa de e-mail; alina.jianu@municipiulslobozia.ro.
0 Comments